Jaké je standardní provedení motorů EMP?


Asynchronní motory s rotorem nakrátko jsou běžně dodávané pro napětí sítě 3x400/230 V 50Hz a 1x230 V 50Hz, na požádání je možné dodat motory i pro jiné napětí či kmitočet.
 Standartní provedení:
–        krytí IP54, event. IP55 (jiné dle normy ČSN EN 60034-5 ed.2 );
–          vlastní povrchové chlazením IC 01-41 (jiné dle normy ČSN EN 60034-6 );
–          pro trvalé zatížení S1 (jiné dle normy ČSN EN 60034-1);
–         kostra motoru, zadní a přední ložiskový štít je v provedení z hliníkové slitiny;
–         ventilátor a kryt ventilátoru z polypropylenu motory TMB a JMO kryt ventilátoru z ocelového plechu (na požádání možnost použití hliníkového ventilátoru );
–         statorový a rotorový svazek je z dynamoplechů, válcovaných za studena;
–         rotor je dynamicky vyvážen s pulperem ;
–         použitá krytá ložiska typu 2Z C3 (možné i jiné typy ložisek);
–         izolace vinutí ve třídě F (na požádání třída izolace H);
–         vývodka : - 63-71 M16x1,5, 80-100 M20x1,5;
 - je umístěna na víku svorkovnice, vpravo při pohledu na hřídel ( na požádání je možnost umístit vývodku do kostry, případně zaměnit za ucpávku)
–         bez teplotního čidla ( na požádání bimetalové čidlo Thermik S01, křemíkové čidlo KTY84-130 );
–         Motory jsou opatřeny jednou ochranou svorkou, která je umístěna uvnitř krytu svorkovnice.
Motory jsou provedeny s vnějším syntetickým nátěrem v barevném odstínu dle RAL (Standartní barvy: RAL 7030 šedá, RAL 5010 modrá ). Na přání lze provést polyuretanový, epoxidový nátěr.
Motory, u kterých působí axiální síla na hřídel směrem ven z motoru, je nutno objednat v provedení s pevným uchycením ložiska na straně ventilátoru.
Jednofázové motory mají trvale připojený běhový kondenzátor. Jednofázové motory s odpojovačem mají připojený běhový i rozběhový kondenzátor. Při chodu naprázdno nebo při malém zatížení (pod 30% jmenovitého momentu ) však dochází k nadměrnému oteplování vinutí.

 Tvary motorů: 

dle normy ČSN EN 60034-7 (B3, B5, B14a, B14b, B34a, B34b, B35). Na požádání je možnost navrhnout i speciální tvar motoru).          
 

Pracovní podmínky:

–         teplota okolí -15°C až +40°;
–         nadmořská výška max. 1000m;
–          pracovní prostředí: obyčejné, studené, vlhké, mokré, prašné, s prachem nehořlavým, pod přístřeškem. Na požádání zákazníka lze sestrojit motor pro jiné pracovní podmínky;